Post by gantbyczewssedro on Feb 18, 2022 4:55:30 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Dette spil er foruroligende, fordi det faktisk er ret sjovt at spille, indtil du indser, at der overhovedet ikke var blevet lagt nogen indsats i det. Hver knap har en mikrotransaktion bag sig.
Buddy Toss פנאי ksaq
Er spillet sulten efter batteriforbrug? Pls fix og lav flere justeringer. Giv også krystaltræet en ret og yderligere givet krystal, når du bruger bølgespring med 5, 10 og 20 tak. Og sænk venligst prisen, når du bruger bølgespring tak.
Jeg har brug for min hjælp til dette spil, det har fremskridt, men det sender ikke koden til min e-mail, og jeg blev ved med at prøve, men jeg afinstallerer, fordi jeg ikke har min originale
Det er ikke udgang af kostume butikken.
Jeg har opgraderet min telefon og tablet, og spillet vil ikke lade mig downloade min konto, selv med en adgangskode. Jeg har maxet mit spil og kan nu ikke spille det. Spillet bliver ved med at sige, at man ikke deler konti, jamen det er min konto, og jeg kan ikke spille længere på min nye telefon og tablet. Det stinker!!!
Hvorfor skal jeg vælge helten for at kunne spille spillet? Hver gang jeg vælger, er det forkert! Dårlig respons efter min mening, jeg ved, hvad spillet er til, men jeg kan ikke komme forbi det. Jeg har slettet spillet som et resultat, det ser ud til, at du mister spillere som et resultat...
Spillet er hugget i sten, hvis du ikke følger den meta, du er skruet på, ødelægger på en måde individualiteten af forskellige folks opbygninger. hvis jeg vil gøre det godt i spillet, føles det som om jeg skal følge et sæt instruktioner eller vil være på vej til fiasko.
Generelt sjovt spil, men det har brug for en bedre automatisk lagring. De fleste apps gemmer bare automatisk, men hvis du afinstallerer det uden at bekræfte din e-mail, er alt væk. Jeg skulle købe en ny opgradering til en af mine enheder, da spillet frøs, og min telefon slukkede. Da jeg tændte for det, var mine fremskridt væk, og min autosave ville ikke indlæses. Dette skal rettes venligst!!
Omg. Opgraderingen i morges slettede mine fremskridt! Fuldt nulstillet til start. Virkelig ulykkelig. Og nej, jeg havde ikke gemt fremskridtene, da jeg kun har spillet et par uger og ikke forventede en opgradering for at slette alle mine fremskridt 😡
Grow Castle - Tower Defense Arkādes spēles vvyo
Grow Castle - Tower Defense Аркади zvsv
fantastisk spil, indtil det dumme finde heltespillet kommer på.. Bliv ved med at tage fejl og er nødt til at vente for evigt med at vælge igen.. 4 tommelfingre ned. spild ikke din tid på at downloade spillet, du vil bare begynde at komme ind i det og blive svigtet ved ikke at være i stand til at fortsætte.
Lidt kedeligt. Kan urannoncen for mønter være mere almindelig? Og tilføj flere forsvarsfigurer
Meget godt spil, men bydelen er lidt kedelig
Tower Defense.
Jeg har købt premium hero slot og guldhorn! Lav venligst mere premium leder eller helte slot!
For nylig har jeg ikke fået min daglige guldløn. Den, der stables op over timerne i din by og dine kolonier.
Jeg må sige... jeg er forbløffet! Jeg havde aldrig forventet, at dette spil ville være så sjovt. Jeg startede det, bare fordi jeg kedede mig en dag, og pludselig fandt jeg ud af, at jeg elskede dette spil. Ignorer de negative kommentarer, fordi de sandsynligvis ikke ved, hvad et TD-spil betyder
Tower Defense Mingling
Jeg kan lide dette spil for længe siden, jeg har spillet, og jeg savnede dette spil🥰 og mit nu er 365lvl og wave1509 og min helte lvl er 400 og 500😁
Jeg har slibet dette spil i et stykke tid nu, det er godt med telefoner, der ikke kan køre spil så godt (mine inkluderet), det har nogle udfordrende dele til sig, det har forskellige strategier, du skal bruge eller komme med, og oven i det er der brugerdefinerede guilds, brugerdefinerede navne og en hel masse andre ting, du kan gøre for at gøre spillet, dig! selvom det er lidt buggy lige nu på grund af alle fejlene, som hvordan jeg ikke kan placere noget i min by, hvis det blev rettet 5/5!
Dette spil var fantastisk ... Indtil jeg opdagede tilføjelserne Tilføjelserne er valgfrie, men de er langt den hurtigste måde at få guld på. Udvalget af guld, de belønner dig med, stiger, jo længere du spiller, og mængden er mange gange større end hvad du får i en given bølge, selvom du fik en fuld guldopsætning som jeg gjorde, er problemet, at alle de mange guldstigninger gennem spillet er alle værdiløse, når hovedkilden til guld kommer fra tilføjelser, og du ikke kan nulstille dine færdighedspoint uden at starte forfra
Rigtig godt spil 5/5
Slibningen er dårlig, men spillet er godt, så 3 stjerner.
Bedste spil nogensinde
spillet er sjovt indtil en gave, der får dig til at finde helten. Det giver dig en chance, og hvis du ikke finder helten, får det dig til at vente. Du kan ikke springe det over, og du kan ikke gøre andet i spillet. Du skal have spillet åbent og dets 5 minutter mellem valgene. Et godt spil gik hurtigt dårligt, hvilket fik mig til at afinstallere det.
Jeg gik ind i spillet, pludselig blev mit nick nulstillet alt fra begyndelsen. Anbefal admin at rette denne fejl
Grow Castle - Tower Defense آرکید rvw
Grow Castle - Tower Defense آرکیڈ beyd
Jeg er ked af det, men hvad er meningen med at bygge en mur med en arkitekt, hvis en chef bare vil springe over det forbandede, og jeg mener ikke engang et sekunds forsinkelse, bare puf på din væg. Så ja... 3 stjerner for at lave chefen spiderman. Også til enhver ny spiller, der læser dette, er det et godt spil, ligegyldigt kommentaren fra den ene fyr, der siger, at det betaler sig at vinde, du kan øge den maksimale diamantværdi med en helt og en genstand, og du får diamanter gratis fra orc-minearbejdere (slaver) og niveauer , ingen grund til at bruge penge på dem.
Jeg kan ikke opdatere spillet mere, jeg tror det er fordi jeg spiller fra bluestacks
Spillet er virkelig fantastisk, men jeg har et par ting, jeg er uenig i eller vil tilføje 1. Offline opsparing (helst skybaseret for at udelukke snyd) det er ret irriterende at skulle have appen åben 24/7, bare så jeg kan tjene det fulde beløb på penge i spillet 2. Forbedret autokamp, den bruger bare alt hvad den kan på én gang i stedet for taktisk at bruge den når det er nødvendigt (for eksempel brandmage eller smith, der er andre, men det er dem jeg kan finde på i øjeblikket) 3. x3 eller x4 hastighed? 4. Gem automatisk
Upgrade your Castle and Unlock new tiers of Skills and Weapons to Defend vs Monsters and Bosses across VARIOUS ZONES! Find Rare ITEMS dropped from monsters
Fedt spil, men gentagende. Spring over bølger ved hjælp af diamanter, og i slutningen af en bølge kan du snyde flere penge ved at se en annonce. På trods af dette er det ret sjovt at spille i omkring en uge. Efter det er det lidt gammelt.
download Grow Castle - Tower Defense Game apk til android, Byg dit eget slot! Fantastisk vanedannende tårnforsvars spil..
Ekstremt gentagne. Meget lidt indsats er blevet lagt i de sidste 98% af spillet. Når du først er forbi et bestemt punkt, vil der ikke dukke noget nyt monster eller noget andet op - det hele er lige genbrugt.
Idk hvad der sker, hvorfor spillet er godt end før, og kampen er mere fair nu, jeg behøver ikke at gentage niveauet, jeg kan konstant male niveauet uden at gentage niveauet, og det er så godt, og jeg kan godt lide, hvordan dev altid er der for spillerne
Det er et godt spil, men læg venligst oversættelse Jeg kan ikke forstå mine guild-kammerater
Download Grow Castle.7 Til Android Af RAON GAMES ... Eller Begrænsninger Fra Siden Af din Enhed I Google App Store.
Hej raon-spil, jeg mener, det er et godt spil, men jeg har nogle fejl, som jeg ville elske at blive rettet. For det første: Jeg kan ikke forlade guilds. Det siger bare leave error. For det andet: Jeg kan ikke se chat i guilds, selvom jeg er i guilden. For det tredje: mit bølgepunkt tæller ikke med guilds. Hvis du løser dette, vil jeg give det en femstjerne igen
Tower Defense Clash of Royale. Uden omkostninger ... Castle Defense Royale Clans. Uden omkostninger ... Twist Hit - Grow Trees. Uden omkostninger
Merge Tactics: Castle Defense - iOS Spil - AppAgg
Det er bare meget gentaget. Nydt et stykke tid, men da det ikke har nogen ændringer i gameplayet, når du når et bestemt punkt, begynder du bare at miste entusiasmen. Meget enkel mekanik, ikke konkurrencedygtig, bare endnu et sjovt spil at prøve og måske bruge et par timer, men ikke på lang sigt, bestemt.
Super underholdende og dynamisk spil. Fantastisk at de tilføjede Guilds, det forbedrer virkelig spiloplevelsen
God kamp! den seneste opdatering er fantastisk - det eneste jeg mangler er, da guild mestrer en måde at belønne det bedste medlem i mit guild på hver sæson eller sådan noget - at holde dem motiverede.
Download Grow Castle Tower Defense v1.35.4 MOD APK Ubegrænsede penge/Auto Battle gratis til Android -mobiler, smarte telefoner. Tabletter og flere enheder.
Dette spil ligner tredje persons spil. Et spil skal spilles, da en første person skal udvikle sig, men alt arbejde udføres automatisk, hvilket er lidt kedeligt at spille det hurtige frem, gør spillet lidt kedeligt
Hent Inifinity Arena:Idle RPG & Multiplayer TD Strategy .apk Til Android ... Hent Wild Castle TD Til Android. Wild Castle TD - Grow
Det er et godt spil, men problemet er, at jeg ikke kan indlæse mine fremskridt, som jeg har gjort før. Spillet siger "kan ikke finde spildata fra serveren".
Den er lort
for helvede nej, jeg er lige kommet tilbage til en pause i dette spil, og mine fremskridt er væk
Spillet bliver sværere og sværere, indtil du ikke har noget at lave, medmindre du enten betaler eller kværner meget hårdt
Jeg spillede dette spil før, og nu kan jeg ikke logge ind igen, selvom jeg har gemt og jeg har spillet det så længe, det er spillet, jeg brugte omkring to år på, og alt det der er væk